torsdag 2. juli 2009

Sommerferie

Jeg tror jeg tror på sommeren, jeg tror jeg tror på sol igjen.... Husker du denne gamle slageren? Den gir meg skikkelig Reiseradiofølelse. Og da er det sommer!
Det er fantastisk ute nå, helt perfekt sommervær! For oss er det ferietid nå, og den første dagen i ferien ble benyttet til en badetur til stor glede for hele familien. Det var deilig!

Men nå sitter mor inne og får unna det siste før kofferten lukkes - mens jentene har inntatt feriemodus og sover enda. Vi forlater varmen hjemme til fordel for et annet varmt sted - og vi gleder oss. Det blir nok ikke mye blogging i tiden framover, det er litt godt å logge av en stund. Lese bøker, drikke rosevin, bade og lukte på blomstrene. Slike som denne som jeg tok bilde av i fjor. Som jeg absolutt ikke vet hva heter og heller ikke skal kalle noe, for de som kjenner til blomsterkunnskapene mine vil nok ikke tro på meg allikevel. Men fin (og litt rar), det er den jo!

God sommer!

1 kommentar:

Heidi sa...

Det ligner veldig på en hibiscus/hawaiirose uten at jeg er blomsterekspet heller! :o) Pen var den iallefall!

Ha en riktig god ferie, C-mor!