fredag 1. oktober 2010

Vennskap

Endelig er det fredag, endelig er det helg. En rolig fredagskveld....eller ikke?

Evig vennskap: For øyeblikket pakker storesøster gymbagen, for hun skal overnatte hos barnehagevenninna si. Det er neste fem år siden de gikk sammen i barnehagen. De går på hver sin skole nå. De er fortsatt bestevenninner. Storesøster gleder seg.


Nytt vennskap: Lillesøster får straks besøk av en klassevenninne. Som hun gikk sammen med i barnehagen, men ikke lekte med da. Men som hun er venner med nå. De får nok en fin kveld de to også.

Gammelt vennskap: Selv skal jeg møte venninner fra langt tilbake i tid. Som jeg ikke ser så mye til lengre. Men som var de viktigste i livet mitt da vi bodde i samme hybelhus og studerte sammen, som var der da jeg møtte mannen i mitt liv. Vi mistet kontakten etter hvert.  avstanden ble for lang. Tiden ble for knapp. Ved hjelp av FB og tilfeldige møter skal vi sees igjen nå. Jeg tror jeg har en fin kveld foran meg. 

1 kommentar:

Heidi sa...

Ha en hyggelig kveld! :o)