fredag 5. september 2008

Tepper ja...



I Kaspers hus er det ikke så mye tepper eller gardiner eller bilder... Jo, i 2. etasje er det mye, for der har vi bodd ei stund, men nede, derimot. Mor i huset drømmer og drømmer og drømmer, og hadde jeg hatt MASSE penger hadde vi investert i et gulvteppe fra The Rug Company, de har en hel rekke fantastiske tepper, og for noen år siden ble jeg til og med så inspirert at jeg malte et bilde til stua inspirert av en reklame med deres tepper. Men så er det slik, at jeg ikke har penger eller samvittighet til å svi av 20 -30 000 på et teppe som vil bli sølt ned, tråkket på med sko, sittet på av møkkete bukser... Altså, jeg vil ha det fint rundt meg, men et utstillingshjem får noen andre lage seg.

I Sex og Singelliv filmen dukker flere av disse teppene opp, jeg satt og hvisket i øret på min kjære hver gang de dukket opp! Å, så gjerne jeg skulle hatt et av de. Men vet du hva jeg gjorde i dag? Jeg slo til på salg på Skeidar og brukte 300 kroner på et teppe, i plastmateriale og enkelt å vedlikeholde. Noen ganger får drømmer være drømmer, jeg tror vi skal bli fornøyd med husets nyeste investering også. Selv om det er svart og naturfarget, og selv om det hadde vært stas å slå til på dette "Mums and Asters" teppet fra The Rug Company... Bilde fra "The Rug Company"

Ingen kommentarer: