søndag 26. oktober 2008

Jeg fant, jeg fant!


Jeg har ryddet klesskapet mitt i dag. Kastet noe, lagt bort noe (som selvfølgelig kommer til å passe igjen bare jeg slutter å spise sjokolade, beveger meg mer etc.) og lagt til side sommertøyet. Skapet mitt ser faktisk litt tomt ut...

Når man leser ryddetips i diverse dameblader er et av tipsene at man skal kvitte seg med de klærne man ikke har brukt på ett år. Jeg lever på ingen måte etter den regelen, men da jeg gikk gjennom strømpebuksene mine nettopp fant jeg en jeg kjøpte det første året vi bodde sammen, pappan i huset og jeg. Hmmm, det er faktisk 12 år siden. Altså, i 12 år har disse strømpene ligget i mitt skap. Og ikke blitt brukt de siste 11 åra. Den lignet ganske mye på denne som jeg fant på Ellos sine sider, kanskje den skal vaskes og få oppleve en ny høst...?

Ingen kommentarer: