onsdag 12. november 2008

Nytt kjøkken til jul?

For et år siden stormet vi så og si inn i Desember måned og juleforberedelsene her i huset. Vi flyttet ned til en nyoppusset 1 etasje og hadde planer om å være helt ferdig til jul (hvilket vi ikke ble og heller ikke er nå...). Tiden gikk litt fra oss men vi hadde i det minste alt på plass på kjøkkenet og stua. Nå har min kollega et lignende prosjekt og undrer litt på om hun får nytt kjøkken til jul!
Siste oppdatering på hennes blogg viser et kjøkken som ser slik ut:

Men kjære deg! Fortvil ikke, hjelpen er nær!
Nå har jeg et forslag slik at du kan få feiret jul hjemme.
Jeg har nemlig surfet litt rundt på nettet og foreslår herved at du dekorerer kjøkkenet ditt slik il jul:

Se det, det kan jo bli riktig så bra!
Veggene har du jo allerede;-)

(Bilder lånt av bobedre.dk og hlille.blogspot.com)

1 kommentar:

Heidi sa...

Hahaha og hah! ;o)

Jeg skal adoptere ideen din og lover å legge ut et vakkert bilde av mitt julepyntede kjøkken!! :o)