lørdag 29. november 2008

Stemning


Se det, nå har vi kommet helt i slutten av november og stemningen begynner å krype litt under huden på enhver. Vi har vært på middag hos et vennepar som bl.a. serverte hvit gløgg, ganske pussig i o.m . at jeg leste om det første gang i mitt nye favoritt interiørmagasin Sköna hem tidligere idag. Det var en fin start på middagen. Men når man har med barn på middag starter man gjerne litt tidlig og går hjem litt tidlig, klokka halv ti kjente jeg at det var nok dersom jeg ikke ville "miste" bena. O' hildrande du, oss slitne småbarnsmammaer i mellom;) Men jeg fikk faktisk litt førjulsstemning kveld jeg.. Kanskje det er akkurat den følelsen man går og gleder seg til, egentlig...?

1 kommentar:

hh sa...

ja, når det er uten stress, så er det bare KOS! Vi var også ute og fikk servert gløgg og pepperkaker.. og det var så utrolig hyggelig. Og nå skal vi henge opp de nye, hvite adventsstjernene. Takk for tipset :)