lørdag 25. april 2009

Helg


Hva jeg ikke gjør denne helga: Er på morsom jentetur på flott skjærgårdshotell og drikker champagne på bassengkanten med 12 andre jenter og får massasje og fantastisk middag. Men det er de andre. Snufs.
Hva jeg gjør denne helga: Er alene hjemme med jentene og har vært på skolen som har hatt åpen dag og obligatorisk oppmøte, mens pappaen er på seminar med jobben og ringer hjem med rusten stemme . I tillegg må jeg få orden på et hus som er noe rotete fordi husmoren var borte i noen dager i foregående uke, handle alene med begge jentene på slep fordi vi var tom for flere ting, krangle med lillesøster som bare ikke vil høre etter i dag (og nei, det ble IKKE lørdagsgodt på henne. Hun har en STA mamma). Jeg må bare si at jeg trakk det korteste strået denne helga... Nå må ting ta seg opp snart!!!
Vi har gjort en fornuftig ting da, vi har kjøpt sukkersøt maling til å male inne i lekehytta ute i hagen. Mintgrønn, lyseblått og lyserosa, he he, dette blir interessant. Så i morgen skal det males!

Og en fin ting til slutt - rett utenfor inngangsdøren vår er det et blomsterbed som nå står full i blåveis - og de er så fine! Og været skal også få æren av å løfte dagen litt, for det har jo vært fantastisk vær til å være i april!
Rettelse: Det var visst ikke blåveis, men Skilla som er rett utenfor her. Slik går det når man har vokst opp oppå fjellet! Men jeg glemmer nok ikke det en gang til nå som det er publisert og alt...

1 kommentar:

hh sa...

Utrolig flott bilde! Gleder meg til å se resultatet av malinga!