lørdag 13. mars 2010

Lørdag

Etter å ha vært borte siden tirsdag var det godt å komme hjem igjen i går kveld. Jeg kom såpass seint at jentene hadde sovnet - noe som førte til tidlig vekking for min del. "MAMMA, endelig er du hjemme" - jenter med ordet i behold og anlegg for det dramatiske kastet seg over meg og masse kos ble det. Og det er jo veldig koselig da:)

Deilig med lørdag, og deilig å være hjemme. Med ny lønn i lomma dro jeg fast bestemt på butikken for å kjøpe meg blå Hunters i dag. Og så var de UTSOLGT! Endelig, når jeg hadde bestemt meg for at det var veldig lurt. Det var ganske kjedelig. Men de skal få inn flere, så jeg får prøve meg igjen senere.

I stedet kjøpte vi pølser og engangsgrill og gikk skitur med jentene. Det er virkelig ikke noe bedre på denne tiden av året når temperaturen sier vår og det fortsatt er masse snø (kanskje en bytur - men ikke med unger).

Nå er det Wii som gjelder her hjemme mens jeg sitter i lesekroken med ett glass vin. VELDIG god vin. I full fart kjøpte jeg med meg vin på Gardermoen i går, og åpnet en av flaskene. Og jeg har jo ikke sjekket hva den koster på Polet. Men mannen er jo litt mer opptatt av slikt og fant ut at det var snakk om et veldig godt kjøp - 110 kroner for ei flaske som koster 230 på Polet - det er vel ikke så verst.. I alle fall er den veldig god:)

Og tenk, det er snart vår. Vi kan legge bort boblejakkene!

1 kommentar:

hh sa...

Deilig, deilig, deilig, med vår, vin, og alt som ellers er bra!