torsdag 29. april 2010

Stockholm og støvler

Stakkars forlatte blogg, når det blir som travlest skjer det ikke mye her inne. Forrige uke fikk jeg testet tilværelsen som alenemor da pappaen var en uke i Stockholm. At alle mulige foreldresamtaler og foreldremøter i tillegg var lagt til samme uke gjorde det ikke lettere. Da var det godt med besteforeldre som kunne hjelpe til så logistikken gikk opp. Neste uke er det på'n igjen, da forsvinner pappaen til Stockholm på kurs og selv skal jeg på møte m. overnatting, så da trenger vi enda litt mer hjelp. Og jeg får testet tilværelsen som alenemor enda litt mer. Men litt sunt er jo dette fraværet også - jeg får jo virkelig føle hvor utrolig kjedelig å være alene! Så da blir jeg ganske fornøyd når pappaen kommer tilbake!

(Fin, fin, fin by!)
Men når Pappaen fikk beskjed om at kurset var flyttet til Stockholm, hadde jeg allerede fått ja på jobben til å dra dit selv på en konferanse fredag i samme uke. Og da er det jo muligheter for å kose seg der litt mer når man først har barnevakt! Og slik ble det, tross askeskyer (nattbuss kan man nemlig også kjøre) og andre problemer som dukket opp underveis. Men et par fine dager der sammen fikk vi! Stockholm er virkelig en fantastisk fin by! Flaks for oss var det kulturnatt der samtidig og tross ganske kort tid sammen rakk vi både å få med oss en hel handledag og masse severdigheter.

Og jeg fikk endelig tak i Hunter-støvlene! Her hjemme har de blitt revet bort så fort butikkene har fått dem inn, så jeg ble ganske så fornøyd da de hadde akkurat den modellen jeg ville ha til en pris som er langt hyggeligere enn den de opererer med hjemme!

1 kommentar:

Anonym sa...

I love Hunter too.......
Var i London forrige helg, og gjett om de har billige Hunter der eller????? Ville helst kjøpe 4 par, men klarte å styre meg. Ble ett par halvhøye i fargen grå til den nette sum.....450 kr!!!!!
LV