torsdag 15. april 2010

VÅR

Åh, jeg elsker at det er vår, at snøen smelter og at det snart blir grønt på bakken og på trærne. Og drømmer om alt jeg vil gjøre i hagen i løpet av sommeren. Aller helst kunne jeg tenke meg masse peonbusker. Peoner er en av de absolutte favorittblomstene, og per i dag har vi to steder i hagen hvor det vokser peoner. Men aller helst vil jeg ha mange, mange.... Men jeg vet jo også at dette blir med drømmen, jeg er ingen "grave-i-jorda-person" så jeg får nøye meg med å male hagemøbler og verandaen. Men bildet under ble jeg nokså inspirert av - masse, masse krukker med forskjellige blomster. På verandaen. Dette likte jeg.

Så fint! Dette kan vi til og med klare å holde liv i....Bildene fant jeg på en hageblogg som kanskje kan inspirere flere enn meg, ta en titt på Mit haveliv!

1 kommentar:

Marianne sa...

Jeg vil også ha mange peoner i hagen, det er den absolutte favoritten min og;o) Og krukkene var kjempefine, lyst på!!!