søndag 30. mai 2010

Suppe, Malin og glitter og stas!


Suppelivet går sin gang og jeg har klart å være flink i hele TO dager! I dag skulle jeg egentlig spise en bakt potet i tillegg til suppe og grønnsaker men det ble litt reker i stedet. Og reker på ruccola med sitron over var veldig godt. Og alkoholen har vi også hoppet glatt over! Her drikkes det grønnsakssmoothie og vann!

Tidligere i dag fikk vi med oss konserten på Rådhusplassen, mange var møtt opp og det var ikke tvil hos jentene: Malin og The Black Sheeps var DE ALLER BESTE!

(bildet hentet fra Eurovisions hjemmeside)
Og i kveld har vi vært samlet i nabohuset hele "the big happy family" og sett MGP sammen, (etter rekene), og jeg hadde faktisk ikke fått med meg at Tysklands bidrag var den sangen - jeg har jo hørt den masse på radio. Kuul sang fra ei søt jente og jeg synes den rette vant. Ble en smule langtekkelig med alle de balladene innimellom og denne får man jo lyst til å hoppe og danse til, akkurat som med Hellas' bidrag som jeg regner med å høre igjen i sommer når vi er der på ferie! Den er jo bare morsom, den også.

1 kommentar:

hh sa...

Hopla eller noe sånt var veldig morsom. Syns alt i alt at det ikke var så verst, jeg! Bra du holder ut kuren, gir jo håp for oss andre!