onsdag 29. juli 2009

Madonna



Ah, hvilken fantastisk kveld det ble!
Madonna innfridde alle mine ønsker, jeg ser at hovedstadsavisene har valgt en negativ vinkling, men jeg koste meg glugg i hjæl! Sammen med et vennepar hadde vi billetter i Golden Cirkle - dyre, ja. Men verdt det -JA! Vi sto ti-femten meter fra scenen med behagelig plass til å danse litt og fikk sett dama på skikkelig nært hold. Jeg er ikke ofte på konserter, men dette var utrolig gøy!
Faktisk kan man se pannen til min kjære helt først i klippet...

Mange av mine favorittlåter var med, noen i en ny forpakning, og det gjorde det bare ekstra bra. Leste at noen på min alder kommenterte at de savnet flere av de gamle, for dem, kjente låtene. Men hallo - turneen er basert på den nyeste plata så da er det vel naturlig å høre litt på den før man går på konserten. Og uansett kan man vel ikke stå stille når "4 minutes" blir spilt?

Gjennomsnittalderen var nok helt på linje med min egen. Madonna slo gjennom da jeg var ca. 10 år og har vært en favoritt siden! Og sangene kan høres om og om og om igjen.

Favorittsanger fra konserten: Frozen, Like a prayer og 4 minutes. Og La Isla Bonita er sommersangen over noen! Og Holiday...osv. osv...

Ingen kommentarer: