søndag 11. januar 2009

For sånn skal det være....

...en perfekt liten time en søndags formiddag:

- mannen ute og rydder bort ting i hagen vi ikke rakk å få unna før is og snø gjorde det vanskelig.
- barna ute og leker i hagen, det går fint å skli og huske ute nå som det er +5 grader ute.
- huset er helt strøkent, jula ble ryddet ut og vasket bort i går. Kasser med dårlig samvittighet er tømt og plassert på rett sted.
- jeg sitter inne i huset i den perfekte lesekroken vår og koser meg med "Den trettende fortellingen" av Diane Setterfield.

Dette, er det jeg av og til drømmer om! I går var det et fantastisk vær, på verandaen fikk jeg veldig vårfølelse, sola stekte rett inn. Planen var derfor å dra på skitur i dag dersom været ble like bra. Men nå ble det ikke slik. Men dette er også veldig bra for en leseglad mamma!

1 kommentar:

Heidi sa...

Hørtes deilig ut med strøkent hus! Men jeg har klart å få lest i dag tross manglende sådant. Sånn innimellom julepyntbortrydding...