søndag 18. januar 2009

Snart: London


Vi skal til London. Bare Mamma og Pappa. Uten jentene. Vi har ikke reist så langt alene sammen på flere år - åtte faktisk. Når sant skal sies har vi alltid vært dårlig til å komme oss på storbyferie... Men nå er vi snart på tur - fire dager igjen. Det er søndag kveld, og i tillegg til mye annet som skal skje denne uka kjenner jeg plutselig at den pakkinga stresser meg litt. Det er jo ingen vits i å pakke veldig mye (her skal jo shoppes) men så vil man jo se litt fin ut da, i London. Og jeg tenker at jeg trenger de og de og de skoa, og da er det allerede tre par sko og DET trenger jeg vel strengt tatt ikke. Så her må tenkes, og bestemmes. Tror jammen noen lister må skrives.

Og i tillegg er det faktisk to jenter til det skal pakkes for. Skulle ønske det gikk an å ha slike ferdigpakkede kofferter liggende klare hele tiden. Eller at noen gjorde denne jobben for oss. Jeg blir alltid så travel i hodet med alt jeg må huske men glemmer å notere ned.

Dette morsomme bildet av London Eye er lånt fra Dagbladet. Dette er en av de tingene vi har tenkt å oppleve når vi er der.

1 kommentar:

Tea Kristin sa...

Du fikk det kanskje med deg før i dag også, men jeg er SÅÅÅ misunnelig på at du skal til London.. :P Neida - jeg unner deg det, og håper du kooooser deg masse!! :D :D Og så krysser jeg fingrene for at min og Marius sin Londontur til våren blir noe av også! :)