tirsdag 3. februar 2009

Mine fem ting


Marianne har utfordret meg til å nevne 5 ting jeg ikke klarer meg uten samt å legge inn dette bildet i bloggen min, så da gjør jeg det. Men så skal jeg sende stafettpinnen videre, og det gjør jeg til alle som føler seg fristet til å ta den:)

Altså - 5 ting jeg ikke klarer meg uten (og her tenker jeg på mann og barn som noe så selvfølgelig at jeg ikke setter de på lista en gang!):

Musikk, bøker og filmer (strengt tatt 3 ting men jeg regner det som 1): Jeg elsker underholdning!
Klær: Uten ville jeg fryst i hjel i dette kalde landet og da kan jeg like godt bry meg litt ekstra om det!
Internett/ Pc-en min: Iallefall føles det slik nå. Det var nok ikke slik for 5 år siden!
Ferie: Jeg elsker lange fridager der vi bare kan surre til langt utpå dagen. Gjerne et varmt sted! (Og dermed ville jeg heller ikke vært uten jobben min som gjør hverdagen fin og gir mulighet til å lengte etter litt fri!)
Krem: til kropp og hender: Må ha det, BARE MÅ HA DET!

Ingen kommentarer: