mandag 28. september 2009

Å svelge kameler...(eller henge opp gardiner)

Det er bare det at jeg gjør det stadig vekk. Svelger kameler altså. En av de største kamelene var nok at jeg ikke for alt i verden ville arve et gammelt hus og pusse det opp. Men det gjorde vi. Jeg har klart og tydelig utbasunert at jeg ikke vil ha gardiner i stua. Nå henger vi opp gardiner i stua. For jeg vil ikke at noen skal stå ute i hagen i mørket og kikke rett inn på oss. Fordi det passer ikke med lameller hos oss. Fordi persienner er uaktuelt. Fordi rullegardiner er enda mer uaktuelt. Fordi sånne...heisegardiner? absolutt ikke kommer på tale. Så nå henger vi opp gardiner. Etter en lang rekke turer til ulike gardinstangforandlere for å finne gardinoppheng som passer til oss og vår smak, så står vi nå og borrer i gipsveggene og krysser fingra for at vi blir helt fornøyd til slutt. For jeg har hengt opp gardiner på soverommet også. Lilla gardiner. Og det ble jeg veldig fornøyd med.

4 kommentarer:

hh sa...

Ja, ja, ja! Men vi vil se bilder av gardiner og ikke kameler. Selv om det var et fint kamelbilde!! :=)

Anne (Moseplassen) sa...

hehe
her har jeg gardiner som er valg og hengt opp av min mann. Jeg måtte svelge en kamel og be han om å ordne ettersom jeg ikke var frisk nok til å komme meg i butikk. Gardinene er fine, men selve gardinopphenget. *grøss*
mennerresånøyeda. Kan alltids byttes :)

Digget kamelen forresten, hva med sånne pomponger som gardin?

Heidi sa...

Enig med HH. Vi vil se bilder! Før- og etterbilder. Vi vet du har det! ;o)

C-mor sa...

HH og Heidi: Bilde er lagt ut av gardiner. Men det var jo en fin kamel da:) He he, slike pongponggardiner tror jeg at jeg må vente litt med, anne, som du ser er det ganske hvitt hos oss. Godt at mannen din valgte fine gardiner da, det er jo tross alt de som tar mest oppmerksomhet:)