søndag 6. juni 2010

Bryllupshelg m.m.

For en fantastisk helg dette har vært, og den er ikke over. Husene rundt er fylt opp med familie fra fjern og nær - det er lenge siden vi alle var samlet sist. Og det er så gøy!
Fredags kveld var det vi som tok oss av festlyden! Pølsegrilling på vår nye lange veranda i fantastisk sommervær! En perfekt kveld med masse latter!

Og i går - den store dagen for brudeparet og en ikke så rent liten dag for våre to jenter heller som fikk være brudepiker i sine florlette kjoler. En smule varmt ble det etter hvert og så skoene fikk hvile litt i gresset . Selv hadde jeg spist nok grønnsaksuppe i uka som gikk og kjolen satt som den skulle! Utrolig deilig - og bryllupet var fullt opp av gode talere - ingen gikk i fella "jeg har ikke forberedt meg" - det var masse latter underveis, og det ble dans - masse dans! Akkurat sånn det bør være!

Og i dag fortsetter selskapelighetene, gjestene er invitert innom i nabohuset, sola er her fortsatt og selv har jeg bursdag:)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Men.... Jeg skrev da en kommentar her i morges? Hmmm, hvor er den blitt av? Uansett, gratulerer med dagen! Håper den har vært strålende! :o)

Heidi sa...

Hehe, jeg hadde visst skrevet det på forrige innlegg.... ;o)

hh sa...

Høres ut som en super helg. Gratulerer med vel overstått.