mandag 23. august 2010

Drømmested

Hvis jeg var skikkelig rik og bare kunne gjøre det jeg har lyst til hadde jeg gjerne bodd på dette flotte hotellet en helg. Men det føles litt bortkastet å skulle gjøre det når vi i prinsippet kan sykle dit. Losby Gods er kanskje et av de fineste stedene jeg vet om i vårt nærområde. I går dro vi dit for å klappe sauene, ri på hest og spise vafler på gårdskafeen og bade ved Mønevann. For Losby gård er litt mer for oss vanlige søndagsturgåere. Vi som bare ønsker oss en ordentlig koselig dag sammen med barna våre i det fine været. Men visst er det idyllisk der ute!


Til og med en flott urtehage har de laget i sommer. Nå skal jeg gå å pakke. Jeg skal bo på hotell i morgen kveld, men jeg tror muligens ikke at det kan måle seg helt med Losby;)

.....Men ryktene sier at det skal være noen dyr i nærheten der vi skal bo. Denne kjekke karen hilste vi på i går:)

1 kommentar:

Tea Kristin sa...

Det er så deilig med noen sånne perler i nærheten! :) Masse gratulerer med enda ei skolejente forresten!! :D