lørdag 24. oktober 2009

Buddy!

Dette er en av de filmene som gjorde Aksel Hennie og Nikolai Cleve Broch kjent for meg, og er fra 2003. Jeg husket bruddstykker av filmen og så den igjen på tv i kveld, litt stykkevis men nok til å få frisket opp handlingen. Det jeg husker er at jeg syntes den var så bra til å fange tidsånden da vi så den . Men da jeg så den igjen i dag innså jeg at dette vil bli mindre tydelig etter hvert som årene går - jeg må virkelig tenke etter for å huske realityshowet Kråkeslottet- og hvem husker vel det om fem år fra nå...?

1 kommentar:

Heidi sa...

Og husker du serien 8 1/2? Det må vel nesten ha vært den aller første realityserien som ble sendt på norske tv-skjermer. Serien gikk på NRK og vi fulgte åtte ungdommer (en var gravid, der av den halve...)som flyttet sammen i et hus. Det jeg husker best av serien, var at en av deltakerne mistet kjæresten sin i en bilulykke under opptakene...