lørdag 31. oktober 2009

Halloween

Egentlig skulle jeg stått og svettet bak grytene denne Halloweenlørdagen, mens jeg småryddet og småvasket og gledet meg til kvelden samling av venninner fra studietiden. Men slik ble det altså ikke. I stedet er det sjukestue her hjemme hos oss. Lillesøster er en liten feberbylt og i disse sykdomstider kan det være greit å utsette møtet. Desverre skal pappaen også bort i kveld, ellers kunne vi jo sørget for å møtes ute et sted.

Så jeg skal holde fortet sammen med jentene mine og dele ut godteri til de som banker på hos oss. Storesøster var nokså bekymret over at hun ikke hadde noen å gå Halloween-runde med - for hun har nytt kostyme og da er det noen forventninger som skal innfris. Hell i uhell - på grunn av sykdom ble arrangementet en venninne skulle på avlyst - og så har de to en avtale. Det blir hyggelig for henne.

Senere på kvelden har jeg planlagt at vi skal se Harry Potter og mysteriekammeret - en perfekt film en Halloweenaften - man kan pynte så mye man vil, men bedre stemning enn det man fikk til på Halloweenfesten på Hogwarts er det vel ikke mulig å få til?

Update: Harry Potter ble altså for skummelt! Vi skal forsøke å se den ferdig på dagtid i stedet!

1 kommentar:

Heidi sa...

Harry Potter hørtes ut som en perfekt avslutning på dagen! :o)


God bedring til sykt barn!