tirsdag 24. november 2009

Hvordan....

...huske noe som er kjempeviktig men som vi er redde for å glemme? Vi henger opp en skikkelig stygg lapp på det hvite pene kjøkkenskapet så vi får gjort det så fort som mulig. For en slik lapp vil vi jo ikke ha hengende. Viktig: skriv så stygt at lappen ikke blir hengende!



Hvordan..

...drikke gløgg med bare mandler i når man bare har en pose med Gløggmix og man ikke liker rosiner. Og er for lat til å dele opp mandler selv (eller sjekke om man har det i hus)? Man plukker ut alle rosinene og vips har man to skåler:


Hvordan....

..få en ekstra god smak på gløggen uten å helle oppi masse rødvin? Varme opp gløgg helt som vanlig og helle oppi en liten klunk med konjakk. Det er kjempegodt, bedre enn med rødvin! Anbefales herved.

2 kommentarer:

hh sa...

Jeg svinset innom kontoret ditt i dag, og der stjal jeg en pose sjokoladepulverdrikke. Du får den igjen i morgen! Jeg lover. Unnskyld :-) Gløgg og konjakk var en ny kombinasjon, skal testes!

Heidi sa...

Haha, jeg skjønner vi må begynne å passe på sakene våre, HH!

C-mor: Jeg synes egentlig ikke gløgg er så godt med eller uten noen ting, jeg... Ja til kakao! :o)