fredag 6. november 2009

Ikke enda, men ikke så lenge til heller.

Det er når du står og snakker med noen og oppdager at julebord nr.1 går av stabelen allerede om tre uker at man skjønner at det nærmer seg. Selv om det er litt tidlig å skrive om det. Julen altså.
Men noenting kan det være greit å huske på. Julekort for eksempel. Har man barn er det hyggelig å sende ut bilder av prakteksemplarene! Men noen ganger savner jeg det å sitte å klippe og lime litt og stæsje litt slik jeg gjorde før. Men med antall julekort som vi er oppe i er det helt uaktuelt. Men jeg er utrolig fascinert av disse kortene fra keepcalmgallery.com og det er slett ikke umulig at noen vi kjenner får dette med bilde inni. Det enkle uttrykket tiltaler meg veldig.

1 kommentar:

Heidi sa...

Hmmm, må vel snart begynne med julekortproduksjonen min. Jeg MÅ jo lage selv...