torsdag 5. november 2009

Voksing, vokse, voksen....

Tenk at det kan gjøre vondt å vokse. Peter Pan lot like greit å la være å bli voksen, han.

Dette er en av de ukene som har blitt fylt opp til randen og det føles som om jeg løper fra sted til sted og desperat prøver å få med meg alt, ikke alle øvelser er like krevende men alt av tid er liksom spist opp på forhånd. Noe som gjør meg stuptrøtt på kvelden samtidig som hodet kverner rundt på det ene og andre.

I tillegg fikk lillesøster det som kalles voksesmerter i kveld. To ganger har det oppstått og hun gråter helt fortvilt. Det skal ganske mye til for at Lillesøster gråter når hun får vondt, men i kveld var hun helt utrøstelig mens det sto på. De varer opp til en halvtime om gangen har jeg nå lest hos barnelegene.no, og i det jeg skriver dette har smertene roet seg og lillesøster sovner for tredje gang i kveld. Jeg håper inderlig hun slipper flere vondter i natt. Pappaen har også sluknet i sofaen. Jeg tror jeg sniker meg til sengs jeg...

1 kommentar:

Heidi sa...

Trodde først det var hårfjerning du snakket om... *fnis* Men voksesmerter er ikke godt!