fredag 19. februar 2010

Fredag (og sommertanker)

Jammen er det fredag igjen. I kveld har vi bare kost oss hjemme, men i helgen står både vennetreff og dåp på programmet, og neste uke er det jammen noen feriedager som ligger og venter, og det er så deilig!
Da skal vi nok gjøre det beste ut av vær og føre og kjøre slalom med jentene - blant annet. Men, samtidig er det ikke til å unngå at vi kjenner på kroppen at denne vinteren har vært vel lang - og det til tross for to ukers avbrekk i julen! Det er nokså lenge siden de mobbet meg for å gå med lue - og jeg gjør det enda! Nysnø er pent, for all del. Men vi kjenner vel alle på lengselen etter sommeren...Den er nokså langt unna, men jeg lengter. Samtidig husker jeg med gru hvordan det var i vår hage i fjor sommer - det var ikke bare hyggelig å sitte ute på kveldene, for det var så utrolig mye mygg! Ikea har ikke lansert årets hagemøbler i Norge enda, men man kan ta en titt på dem på de amerikanske sidene. Og jeg er helt sikker på at jeg skal kjøpe meg parasoll med myggnetting til sommeren! Plass til meg og kanskje en til!

Ingen kommentarer: