søndag 7. november 2010

"Aldri i verden..."

"...om jeg skal kjøpe meg crocs". 
Motstanden har  vært stor mot dette  "noenavdestyggesteskoasomfinnes" fottøyet. Men etter å ha tyvlånt storesøsters et par nummer for små crocs i løpet av sommeren, forsvant siste rest av prinsippfasthet og i gangen står nå mitt (svarte og nøytrale) par: 
Og jeg overrasker stadig meg selv. I det siste har jeg begynt å tenke at det hadde vært fint med et par Uggs også. Både til meg og jentene. Såååå lettvint å ha på seg når vi skal på butikken og til naboen.  Og slike ting. Så i går sto jeg der og tok i et par. Og hørte meg selv for noen år siden som bestemt sa at det skal jeg iallefall ALDRI skaffe meg! Og det blir ikke nå heller, for de har faktisk blitt "in" igjen og 2500,- er i overkant mye for et par sko til det bruket jeg tenkte på. Så da får det være...inntil videre.
Ugg i barnevariant, de er jo litt søte da?
Og dette skremmer meg. Vil dette si at jeg om et par år kommer til å ønske meg "OnePiece". Vil jeg synke så dypt?  Jentene elsker sine "sparkebukser" - men jeg skal vel ikke ha en slik?  Tenkte at det ikke går an å se bra ut i de, men Sadie Frost gjør da det på dette bildet? Så fin og avslappa der hun går tur med hunden sin....?
(Klippet frekt og freidig fra Dagbladet)
Nei, jeg skal la det være. For det første  - det er nok bare noen få som kan se såpass bra ut i en slik - jeg tror vi vanlig dødelige småbarnsmødre heller får konsentrere oss om å kle oss litt opp - og heller komme oss ut av joggebuksa innimellom  (selv om den er så deilig! )

Ha en fin søndag med eller uten koseklær:)

1 kommentar:

hh sa...

ho, ho! Bare du ikke går i Crocs på jobb så er det vel greit! Men der går grensa, altså! Jeg tjuvlåner jeg og. Leter etter noen med glitter og glæm!