lørdag 13. november 2010

Its snowing on my piano


Det er snø ute. Det er så hvitt, så hvitt.
Veldig pent, men desverre også nokså sørpete.

Før snøen kom I går kveld fikk jentene laget denne - vinterens første snølykt.
Kjempefin i går kveld - idag en bløt klump.


(Bildet er fra bloggen http://mamamekko.blogspot.com/ som jeg tilfeldigvis var innom på søk etter lysslynga)
Dagens skulle ha gjort:
  • Dratt til Granit på Grünerløkka og kjøpt meg en slik lysslynge - eller flere. Det er så mørkt ute og jeg vil gjerne ha denne hengende på epletrærne i hagen denne vinteren (de skal visstnok kunne brukes utendørs også). Granit har også en kalender som jeg skal ha, og i tillegg masse annet fint. Dumt det ikke ble noe av i dag, i grunnen...


I stedet har det vært en rolig dag, med ulike gjøremål i vårt eget tempo. I stil med musikken til Bugge Wesseltoft. Jeg er vanligvis ikke fan av denne typen musikk men tittelen var så fin at jeg måtte bare høre litt på den, og denne kan jeg høre på igjen.

I løpet av uka har jeg lært meg at all julemusikken i Norge har samme releasedato. Mandag slippes juleplatene. Det betyr ikke at jeg skal være en av de som stormer inn i nærmeste plateforretning mandag morgen, men jeg synes allikevel det er sånn fin, litt unyttig kunnskap:)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Litt imponert over at jentene klarte å lage snølykt FØR snøen kom! Veldig fin snølykt, da... ;o)

C-mor sa...

Godt poeng... lurer på hva jeg engentlig tenkte på her....Inn og endre!