søndag 8. juni 2008

Vi har sett....


Sex And The City. På kino. Klokka 11 på fredagskveld.

Jeg gledet meg til å se filmen men følte meg plutselig veldig voksen da vi kom på kino og det stort sett var 18 åringer som kom ut fra forrige forestilling, oppstaset som om de hadde vært på århundrets happening, med korte skjørt som knapt gjorde jobben sin. He he, der hørtes jeg jammen ut som en skikkelig prippen...bibliotekar;-)
(Og et bibliotek får en viktig rolle i filmen).

Men filmen i seg selv var artig, med de typiske klisjéene man forventer i en romanisk komedie. Mange anmeldere kommenterte at det var en orgie i kjente merker - man skjønner hva de mener når man ser filmen. Kanskje enda mer eksplisitt enn man tror i forkant...

Og severdig: JA! Jeg koste meg skikkelig. Det er et deilig gjensyn med en serie jeg koste meg masse med.

Og det er jo litt artig å se alle attenåringene som sitter der og ser denne filmen med 4 damer på 40- 50 år...Og jeg følte meg allikevel litt ung på 34 års dagen min.

Ingen kommentarer: