fredag 29. august 2008

Let there be light

Vi trenger utelampe. Høsten er definitivt på vei, kveldene blir mørkere og mørkere - og vi har ingen
utendørs-belysning. Og det må vi gjøre noe med. Det er bare det at det er en jungel der ute. Og jeg er nok litt kresen. Akkurat det med belysning er vanskelig, synes jeg. Får litt av den følelsen jeg får når jeg går inn på plantasjen og andre hagesteder. Jeg er fast bestemt på å ha med noen blomster til hagen når jeg går inn og kommer ut med - ingenting. Har hørt andre si at de føler at hodet blir som en ulldott når de kommer til Ikea -vel, DER har jeg full kontroll, men alt dette andre... Men etter mange kvelder foran pc'n har jeg funnet en utelampe jeg tror passer oss og vårt hus. Så i morgen skal jeg dra å se den på ordentlig - men jeg håper at den er fin nok til at jeg faktisk kommer ut av butikken med den i en pose også!

(Lampen heter Bremen og kommer fra Norlys, og det gjør bildet og)

Ingen kommentarer: