fredag 25. juli 2008

Snart ferie (2)

Gleder meg sånn til i kveld, i morgen, neste uke. Jeg skal ha en uke ferie til, og det sammen med favorittmenneskene mine! Familien min. Mannen min og jentene mine. Som koser seg med samme som meg og som ser på livet med blide øyne.

JEG ELSKER SOMMEREN når det er dager som dette. Jeg er overlykkelig fordi jeg skal ha en ferieuke hjemme når det er meldt så mye godt vær, og det er resten av familien også. Hjemme er det ingen som sier: "uff, det varer vel ikke så lenge allikevel". Eller "jeg liker det ikke så godt når det er så varmt".
Vi er bare overlykkelig over at det er så deilig nå.
Når jeg fryser i elve av årets måneder tar jeg i mot varmen med stor takknemlighet og fryd og nyter dagene til ende. Jeg drømmer om sol og sommer vinteren igjennom.
For meg er dette perfekte dager!
Kanskje dette blir oss til uka
(bildet hentet fra Oslo Kommunes hjemmeside)
:


Ingen kommentarer: