onsdag 3. desember 2008

Tagging

Jeg har blitt tagget av Miaimyra-bloggen. Da skal jeg si seks ting om meg selv og sende stafettpinnen videre til fem andre. Har et lite problem - alle de jeg kjenner som blogger er blitt tagget av henne. Men skulle du lese bloggen min og og ha et ønske om å bli tagget av meg gjør jeg det gjerne:) Da kan jeg nevne deg her: ....

Men selvopptatt som jeg er velger jeg å legge ut noen facts om meg selv - rimelig unyttige sådan...

  1. Hver november begynner jeg å vente på julereklamen til Coca-Cola. I år så jeg den ikke før i dag, i fjor så jeg den første gang 22 nov.

  2. Jeg er veldig flink til å samle opp totalt unyttig kunnskap

  3. Jeg slenger automatisk av meg giftering og klokke med en gang jeg kommer inn døren hjemme, og på ulike steder. Dette kan være litt slitsomt når jeg skal ta det på meg på vei ut av døra igjen.

  4. Jeg synes Jude Law er ubeskrivelig kjekk på den nye parfymereklamen fra Dior Homme(og i the Holiday).

  5. Jeg klør og får røde flekker etter at jeg har kost med Kasper, det gjør ikke de andre i huset.

  6. Jeg har snakket med Titten Tei (og tøffe Tøflus) i telefonen helt på ordentlig, i desember 1993!

Ingen kommentarer: