onsdag 23. september 2009

Gøy i senga



Vi blir aldri lei Friends, her i huset kan vi se serien om og om og om igjen. Og vi ler like mye som alltid. Nå er det en stund siden jeg sist så episodene som sendes på ettermiddagen, og samtidig har jeg ergret meg over at jeg ikke har kjøpt meg serien. Men her om dagen kjøpte jeg med sesong 8 hjem fra Platekompaniet til den nette sum av 99,- og nå har vi en perfekt grunn til å komme oss i seng tidlig! Vi har tv med dvd spiller på soverommet og ler oss i søvn. Og det aller beste er jo at det ikke gjør noe om vi sovner, for vi har jo sett det før! Og for de som ikke har tenkt seg å se det om igjen kan kanskje disse "bloopersene" lure fram smilet!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hehe, fin sengekos! ;o) Og festlig videosnutt! :o) Jeg har forresten HELE Friends-serien og påstår hardnakket at det er den beste komi-serien EVER! Og ser stadig på halv fem-episodene på tv. :o)

hh sa...

Friends er toppen! Intet mindre. Skjønner godt at dere koser dere!