onsdag 2. september 2009

Sko i høst

Plutselig ble det høst på kalenderen mens temperaturen ute er bedre enn på lenge. I dag var det varmt ute og det er altså ikke helt nødvendig med sokker enda. Men det er kanskje allikevel på tide å pakke bort de luftigste sandalene og la det bli litt bedre plass i skapet en kort periode før støveletter og cherroxer fullstendig overtar skapet. Noe nytt skotøy til vinteren har man jo også lyst på. Her er et par varianter fra HM.com. De lilla var morsomme men klikkes nok ikke hjem hit, de grå variantene av ankelstøveletter var en fin variasjon fra alle svarte sko i skapet. Jeg har aldri prøvd skoene derfra og er litt nysgjerrig på hvordan de fungerer. Noen andre som har erfaringer?

3 kommentarer:

hh sa...

Har ikke erfaring selv, men de lilla så fine ut! De grå har altfor høy hæl for meg, da stavrer jeg meg avgårde som en uskjønn ku. Og det har jeg jo ikke lyst til!! :)

Heidi sa...

Jeg synes også de lilla var fine! Men jeg klarer som regel ikke gå med særlig hæl uansett. Føttene mine liker seg best på flatmark... Men lilla sko hadde egentlig passet bra til den lilla og svarte toppen jeg skal ha på i konfirmasjon til helga! :o)

Anonym sa...

En ulempe kan være at de ikke er skinn, blir jo litt klam i føttene da......iallfall medde grå som er tette. Men kjempe kule sko! Jeg likte godt de grå.
LV