lørdag 12. september 2009

Lørdag

Vi har hatt et fint program i dag, husfiksing, bytur og bursdagsfeiring hos nære familiemedlemmer, nå er det kveld vi skal fikse litt mer hus, se film og kose oss med litt rødvin. Det er alltid veldig koselig å møte igjen folk, og høre om hvordan det går med dem. Og de hører med oss hvordan det går med oss. Og det er selvfølgelig veldig hyggelig det. Det eneste jeg kjenner at jeg er litt lei av er at alle spør oss om det samme. "Hvordan går det med oppussingen, er dere ferdig eller?" Og jeg er veldig sliten av å svare på dette spørsmålet. "NEI, vi er IKKE ferdige. Vi blir ALDRI ferdige og hvis noen ikke kan snakke med meg om noe helt annet snart så tror jeg at jeg bare blir sittende hjemme og slutter helt med å gå ut der det er mennesker (Og da kan det jo hende at vi blir ferdige en gang...). Vi har det helt fint i dette huset som aldri blir helt ferdig men jeg kjenner at folk må snakke med meg om noe annet, selv om jeg vet at de spør fordi det er dette de forbinder med oss. Men bortsett fra det har det altså vært en fin, fin dag!

Wik og Walsøes alveserie er en serie jeg har tittet lenge på, men de fleste produktene er nokså dyre. Men i dag kjøpte jeg meg en kaffekopp i denne serien, og planen min er at jeg skal kjøpe meg en slik for hver lønningsdag denne vinteren. Jeg er veldig, veldig glad for min nye kaffekopp!

Ingen kommentarer: