tirsdag 25. mai 2010

He he...

Her i huset skipper vi glatt de Frustrerte fruene i kveld og har en strålende stund med fuglemenner og greske hvitkledde hoi-hoi menn. Utrolig moro og utrolig stas -det er selvfølgelig Grand Prix vi snakker om! Eller Eurovision song contest, det blir bare villere og villere! Løøøv it!

Men det vil jeg også legge til - de norske programlederne ser ut til å fungere veldig bra så langt! Dette blir morsomt framover! Selv gleder vi oss til lørdag for da skal vi dra ned til Rådhusplassen (sikkert sammen med veldig mange andre) og se på MGP-junior artistene opptre! Her i huset har vi en liten Malin-fan, og så vidt vi har forstått skal fjorårsvinneren Ulrik også opptre så dette blir stas!

Oi, der var det enda flere vinger! Det er tydeligvis det som er i vinden i år. Hi hi:)

2 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Grand Prix er superherlig! Jeg fryder meg over alle grelle kostymer og festlige sceneshow!!

Kos dere på MGP-junior konsert. :)

hh sa...

Blir nok planteloppemarked på meg i stedet. Er jeg veeldig egoistisk da?
Ja, det er jeg..