tirsdag 29. juni 2010

Komme det som komme skal

Velkommen inn til vårt bad, vi gleder oss alltid til å stå opp om morgenen og gå rett inn hit fra soverommet.

Badet er stort nok for oss alle og det er praktisk med dobbel vask.


Dusjen er stor og god og her kan vi stå i fred og ro. Og det er så lettvint med vegghengt toalett, det gjør det så enkelt å vaske her. Og er dusjen opptatt kan man alltids ta seg et bad i stedet.

Uansett er det veldig deilig å kunne ta seg et bad i det delige badekaret vårt om kvelden.

Javisst er det deilig å starte dagen her inne før vi går ned trappa og setter på kaffen.

Trappa er gammel og sjarmerende, og mange er de turene vi har løpt opp og ned her.

Ok, som dere ser er ikke badet ferdig, og noen dager føles det ekstra tungt med papp på golvet og støv i alle krinkler og kroker, men jeg tror vi skal få det riktig fint og bli ganske fornøyde - til slutt. Mens man venter kan man gjøre som Lillesøster som glammer opp en noe grå verden litt med sine rosa glittersko!


Vi gleder oss til å bli ferdige!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hehe, du SKAPER jo iallefall et bilde på hvordan det kommer til å bli! Jeg tror det kommer til å bli storveis, jeg! Gleder meg til å se nye bilder med samme undertekst! ;o)

Anonym sa...

Dette kommer til å bli så fint atte!! Siden gjestesengen er borte, så får jeg vel komme og prøve det nye badekaret......
LV