lørdag 12. juni 2010

Vaske hus

Flere og flere venner og bekjente skaffer seg ekstra hjelp i huset i form av en som kommer og vasker for dem. Vi har også vært inne på tanken, for når sant skal sies rekker vi aldri over alt. Føler bestandig at det er noe som skulle vært gjort. Det er kanskje på tide å gjøre noe med den tanken. Men enn så lenge kunne det jo vært en grei investering å henge opp dette trykket på veggen:)

(Bildet fant jeg på bloggen Purple Area hvor du kan vinne dette trykket akkurat nå)

1 kommentar:

hh sa...

Jeg har hatt vaskehjelp, hver 14. dag. Endte opp med å irritere meg over at jeg hadde brukt opp 400 kr pr. gang når det så like jævlig ut etter én dag. Husarbeid tror jeg du aldri blir ferdig med, og jeg har gitt opp drømmen om å ha et strøkent hjem så lenge ungene er i hus. I et anfall av moralsk ett eller annet tok jeg kontakt med City Maid for å få et tilbud på nåværende hus. Vask av flater og bad. De skulle ha 1400 kr. pr gang. Da sa jeg takk og farvel og tenker at jeg kan bruke de pengene på mye annet morsomt. Betale strømregninger, f.eks! :-)