torsdag 15. januar 2009

Fare! Fare!

Pappaen har installert et spill på 8-åringens pc, og for mammaen betyr det FARE! For det er et av de spillene som mammaen i huset har kastet bort uhyrlig mange timer på en gang i tiden (egentlig bare noen dager, og så fant jeg ut at jeg måtte slutte - ble nesten avhengig og det har jeg aldri hatt tid eller lyst til å bli). Theme Hospital heter det, og er en av forgjengerne til Simsene, tror jeg. Vi snakker om et 10 år gammelt spill. Vi snakker om en datter som synes dette er utrolig gøy. Vi snakker om en mamma som må hjelpe til og nesten tar over pc'en. Vi snakker om en sinna datter. Og vi snakker om en følelse som sniker seg inn - kanskje jeg må stå opp midt på natta for å styre hospitalet....Moahahaha...Har ikke tid til slikt;)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Haha, der kjenner jeg meg VELDIG godt igjen! Men i motsetning til deg, lar jeg meg i perioder få lov til å bli hekta! Vi har Theme Hospital her i huset også, men vi ble aldri spesielt hekta på det. Theme Park, derimot... For ikke å snkke om Sims! Nå kommer forresten snart Sims 3 ut på markedet. Hmmm...

hh sa...

Det er skikkelig skummelt med sånne diller, altså. Akkurat nå om dagen (eller eg. etter at jeg fikk PC) har jeg brukt altfor mye tid foran den.. og bare sett på dill og dall, selvsagt. Bortsett fra bloggene deres da!

Tea Kristin sa...

ÅÅÅ!! Jeg ELSKET Theme Hospital for noen år tilbake! Det er såååå utrolig morsomt!! *misunnelig*