mandag 12. januar 2009

Å nei å nei å nei...!

Mammaen i Kaspers hus gleder seg enormt hver gang en stor prisutdeling har gått av stabelen - Emmy, Golden Globe, Oscar... og drømmer seg bort i alle de fine kjolene som mange av de store stjernene går i. Men så er det jo mange som også ser helt grusomme ut, til tross for stylister og frisører og gud vet hva. Og det er ganske moro å se på disse også. I går gikk Golden Globe av stabelen.

Ivrig som jeg er bladde jeg gjennom bildene fra den røde løperen i dag tidlig. Og hva har skjedd med Cameron Diaz. Jeg synes hun pleier å se ganske flott ut, men kjære vene:

La oss starte 2009 med å se helt for j.... ut! Skulle du ha sett... Her var det mye som ikke var veldig fint. Håret, for eksempel... Det ser ut Storesøster her i huset en dag vi har hatt det veldig travelt.... Fargen på kjolen var jo fin...på en femåring...?

Og så har vi Renee Zellweger. Jeg har ikke ord - dette var rett og slett et av de styggeste antrekkene jeg har sett - noen gang. Tror jeg, kanskje... Hva ER det med den toppen? Hun ser jo ut som en voksdukke under der...
Og dette var bare et par av de antrekkene jeg har ledd av. Når jeg vil le mer av ulike antrekk klikker jeg meg inn på http://gofugyourself.celebuzz.com/, dette er til tider en utrolig morsom side, her disses antrekkene til den ene kjendisen etter den andre. Totalt meningsløst side som er skikkelig deilig ondskapsfull av og til - og noen ganger snill og inspirerende, når det vanker skryt.

Ingen kommentarer: