torsdag 8. januar 2009

He he he!!!

Når man flytter i sitt eget hus kan det være noen som er så systematiske at de får alt på plass med en gang. Her ble det stående noen esker med mye rart, blant annet en fra det gamle kjøkkenet, fylt av papirer, magneter og småting som vi ikke helt visste hva vi skulle gjøre med. I kveld har denne eska endelig blitt tømt og ryddet, og LykkE!

Jeg fant jeg fant! Et hvitt lite kjemmelaget hefte, fullt av små lapper, det hele festet sammen med en binders. Og skrevet med pappaen i huset sin håndskrift: Dette heftet inneholder gavekort, med ubegrenset varighet. Bruk dem når du trenger!

Dette fikk jeg altså i gave av han en gang... Dette hang på det gamle kjøleskapet. Og det var glemt. Og inni var det bla 3 gavekort på massasje i 30 min. Så gjett hva jeg innkasserte i dag;) Det er fortsatt to igjen!

1 kommentar:

Tea Kristin sa...

Så morsomt!! Kos deg med gavekortene!! :)