fredag 20. februar 2009

Kontor

(Bilde fra livingetc.com)
Vi holder på å rydde og innrede kontoret her hjemme. Jeg sitter og surfer rundt på nettet og tenker at jeg må finne noe inspirasjon. Vi har allerede møbler og idéer og et rom som gjør det naturlig å kjøre litt varm stil der inne. Veggene er hvite, men øverst er det et lyseblått felt med gullstjerner som mor malte den gangen rommet ble pusset opp for å være storesøsters rom. Nå har vi hengt opp to mørke lack-hyller fra Ikea, vi skal male pulten mørk, og sofasengen har et fargerikt teppe over seg, og jeg tror det blir veldig bra der. Men så sitter jeg der og surfer og blir inspirert, og så merker jeg at smak er virkelig noe som endrer seg. Jeg kjenner nemlig at jeg blir veldig sugen på en slik stil som dette, og det er virkelig et stort brudd med alt jeg tidligere har likt. Det er lyst, det er retro og fargerikt, det er ikke en stil jeg kommer til å satse på, men det var veldig fint og inspirerende! Og den pulten, den var virkelig fin!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Kan du ikke legge ut bildet av kontoret ditt sånn som det er nå? Så kan vi få se?? :-D

hh sa...

Slutter meg til den! Luksus med eget kontor da! Jeg er heldig dersom jeg får ryddet bort et lite hjørne av spisebordet!