torsdag 12. mars 2009

Litt om alt

Jeg har bestilt legetime til lillesøster for å få fjernet en fotvorte. Og da har jeg avtalt Kl 07.15! KVART OVER SJU! PÅ MORGENEN!
Eller som pappaen sier - det er jo da vi pleier å stå opp! Vi har sovet litt for lenge flere morgener de siste månedene, så nå må vi skjerpe oss! Og da får vi prøvd oss i morgen...

Sitter og ser bittelitt på Paradise Hotel, det er et merkelig konsept. Det får bli med denne gangen. Men det jeg har merket meg er at:

  1. Deltakerne ikke snakker særlig godt norsk!
  2. Og at det er en Tanya Hansen kopi der.
  3. Og hvorfor synes noen det er greit å trykke rompa si opp i tv-kameraet med kort kjole på og G-streng truse.

Akk ja, tidene har forandret seg og jeg er blitt supergammel;-) Men når man tenker litt over det så er det faktisk slik at flere av deltakerne sikkert var 10-11 år da første sesongen av Big Brother ble sendt og folk drev på med hverandre på tv, så kanskje de bare tror at verden er slik, de er jo vokst opp med det? Våre barn skal ikke få se sånn tv NOEN GANG;-)

Kanskje vi skal slå av tvn og komme oss i seng, vi skal jo opp så tidlig.

2 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Vi så også litt på Paradise hotel her om dagen, og det som irriterer meg aller aller aller mest med det programmet er at ingen av dem har knekt Skj/kj/sj-koden!!!! Er det mulig - og dette er folk på min egen alder, så det har INGENTING med generasjon å gjøre... Så vet du det. ;)

C-mor sa...

Ha ha, det har du rett i:) Det er jo en spesiell type folk som plukkes ut - og heldigvis finnes det flest av de som ikke er sånn.Kriterier som å snakke litt dårlig norsk (og da tenker jeg også skj/kj/sj) er nok bare et pluss.