tirsdag 10. mars 2009

Lykter

Lykta
Midt i disse finanskrisetider begynner I Kaspers hus å ligne på en shoppingblogg... Men det er litt gøy å snuse rundt på nettet for å se om det har begynt å dukke opp litt vår rundt omkring på nettsidene til butikkene. Da jeg skrev om hvordan jeg vil innrede verandaen vår tenkte jeg at de lyktene på bildet sikkert er slike som jeg ikke har råd til. Men ta-ta - de har slike på Indiska til 129,- kroner! De kan jeg godt tenke meg i stedet. Dette trenger jo ikke å bli så dyrt!

I vente på våren har vi vært ute for å klippe hekken bak huset i ettermiddag. Det skal visst gjøres i disse tider. Men det å vasse ute i snøen nå var utrolig tungt, og vi fikk kanskje klipt en tiendedel av den i dag. Så vi får nok ta litt dag for dag for å bli ferdig.

2 kommentarer:

Tea Kristin sa...

Fiin lykt!! :) Deilig med vårlige aktiviteter egentlig - jeg prøver bare å fortrenge at det HELT sikkert er et snøfall eller to før våren kommer sånn helt på ordentlig...

C-mor sa...

Ja, det er jo store sjanser for det, desverre. Vi får bare bite sammen tenna og holde ut så blir det jo vår etterhvert:)